دانلود آهنگ جدید | اَزنا موزیک

آهنگ های جدید در اَزنا موزیک

دانلود آهنگ جدید | اَزنا موزیک

آهنگ های جدید در اَزنا موزیک

دانلود آهنگ جدید | اَزنا موزیک

جدید ترین آهنگ برای دانلود در این سایت قرار می گیرد.
ما را دنبال کنید ...
با تشکر محمودی

بایگانی
پربیننده ترین مطالب

دانلود آهنگ فرزاد فرخ به نام اهل عاشقی

پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۸ ق.ظ

دانلود آهنگ فرزاد فرخ به نام اهل عاشقی

ترانه و آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی اهل عاشقی از فرزاد فرخ  با دو کیفیت 128 و 320 و لینک مستقیم و پر سرعت به همراه تکست و متن آهنگ + پخش آنلاین از سایت 

ازنا موزیک aznamusic

برای دانلود آهنگ ادامه مطلب را بزنید.

متن آهنگ اهل عاشقی از فرزاد فرخ 

هوای من برای تو اگر که ماندگار شوی

که جان من برای تو اگر که سازگار شوی

سرگذشت قلب من دچار عشق نبود

اهل عاشقی نبود تو آمدی شدی تمام من

جای امن بودنم یه کنج قلب توست

حس خوب چشم توست عشق پاک ناتمام من

باور کن همه حرفامو محکم بگیر دستامو

جایی نرو بماند تو با من باش

باور کن همه حرفامو محکم بگیر دستامو

جایی نرو بمان تو با من باش

پر میکشم تو دستای تو نفس میکشم از هوای تو

دست رو قلب من بذار که غرق خواهشه

از نگاه من ببین پر از نوازشه

سرگذشت قلب من دچار عشق نبود

اهل عاشقی نبود تو آمدی شدی تمام من

جای امن بودنم یه کنج قلب توست

حس خوب چشم توست عشق پاک ناتمام من

باور کن همه حرفامو محکم بگیر دستامو

جایی نرو بمان تو با من باش

باور کن همه حرفامو محکم بگیر دستامو

جایی نرو بمان تو با من باش

♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

دانلود با کیفیت(۳۲۰)

پخش آنلاین 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی